Spökbloggen.

Nu är jag hemma i Götet igen. Testade att göra ett inlägg i datorn, och det funkar. Men herrejösses halleluja. Men varför fungerade inte med mobilen igen? Normalt sett kan text finnas kvar eller tvärtom, men inte att bara en rubrik finns kvar, när man publicerar ett inlägg. Spoky…

Men jag får skriva i efterskott här istället.

DSC_1584
Yngsta systerdottern och jag tog en selfie. Inte det lättaste…
Inte helt lätt, när man har gungat moster i full hastighet i hammock, i flera minuter.
kramis

4 thoughts on “Spökbloggen.

  1. Nu ser jag dessutom att bilder försvinner successivt bakåt i bloggen, , där det bara finns en märklig liten ruta för de bilder som inte syns. Med mobilen blir det bara en rubrik. Har kontaktat support på wordpress, så jag hoppas kunna åtgärda detta. Ser ju att det kommer nya besökare, som läser bakåt.
    kramis på dig med

Kommentera

