Att hålla ihop en mening.

Har fått massiv kritik, hat, för hur jag skriver nuförtiden.

Efter att jag låg på intensiven, har jag fått hastiga minnesluckor. Till och med mitt i meningar. Pratar fel och så.

Några har hånat mitt sätt att sätta punkter överallt. Att det blir jobbigt att läsa. HUR. FAN. SKRIVER. DU .EGENTLIGEN. MAN. FATTAR. JU. INGENTING. MED. ALLA DINA PUNKTER.

Jag är virrig och korthuggen i mitt sätt att skriva. det beror på tillfällig hjärnskada, som läkarna säger ska gå över. Jag har svårt att hålla ihop en lång mening just nu, se meningsuppbyggnader.

Men måste man håna någon för det? Det gör ju inte saken bättre precis.

kramis

9 thoughts on “Att hålla ihop en mening.

  1. Grejen ar ju att det ar helt frivilligt att lasa, man kan mycket enkelt undvika det. Om du nu har en tillfallig hjarnskada sa ar det kanske bara bra att skriva som ren ovning. Har kommer lite punkter och komman till dig, satt dem dar du tycker passar bast! …,,,….,,,,……
    Sjalv skriver jag prickfritt!

    • Det är ju enkelt! Man behöver ju inte ens vara normalbegåvad för att räkna ut detta.
      Tack för alla punkter och komman, hihih. Ska träna med dem sedan.
      Men allvarligt. Klart man ska träna, när det är såhär. Jag får träna på er.
      Jag sjunger för mig själv. Texter som jag gillar. Kommer av mig hela tiden. Men det är bra träning det med.
      Gillar att du är prickfri föresten.
      stor kramis på dig.

  2. Jaaa kära nån.. Varför ens läsa om man då bryr sig så?! Jag hittade inga konstigheter i det du skrev nu t ex. Vet ju att du även tidigare haft problem med ögonen o stavning mm mm men om man kan skita i det o se att det är en fin blogg med god substans så kan man nog överse med detta. Vi som läser här fattar ju allt det är därför vi återkommer hit:). Så den som klagar kan ju lämpligen vända sig till någon annan blogg eller i alla fall inte vara så ohyfsade att de läser men ändå klagar sen. Dåligt uppförande!! Ha en skön söndag fina Ada. Du har gått igenom så mycket elände o sjukdomar så om du inte skriver så det passar Svenska akademien så bryr iaf inte vi andra oss om det!!💜🌺🌺🐾🐾🐾

    • Har flimmer och bortfall med ögonen, dessutom. Rätt jobbigt när en tredjedel av en text försvinner. Man har svängande världen, samt lite hjärnstörd.
      Så ska man vara skribent samtidigt. Akademin, som du säger. Akademiiiin…..
      Men jag får ju nya följare stadigt, så läsförståelsen verkar det inte vara något fel på. Från följarna menar jag.
      kramisar

  3. Här kan jag inte trycka gilla… 😦
    Även om jag gillar ditt sätt att skriva och jag gillar hela dig!
    Usch och fy och tvi för sådana som kritiserar och mobbar… har råkat ut för dem själv – så jag vet…
    En jättestor kram till dig för att du är du ❤

    • Nä, inte trycka gilla. För då hade du mobbat mig, hahah.
      Kritik tar jag gärna. Men dessa uttryck går inte igenom granskningen. Den första kommentaren granskas alltid. Varför hålla på och upprepa sig?
      Jag gillar dig med. Kärlek kan reta den bittraste, hahah.
      kramisar

Kommentera

