snuskiga böcker.

det ville ni allt höra om. Visste det.

Brukar låna böcker på bibblan ibland. Tycker att det blir billigare. Fattar inte varför det ska köpas, när det är gratis.

Nu fick jag höra hur snuskigt det är. Tänk alla baskilusker. Tänk på var folk har pelat innan de bläddrat i boken som man har framför sig..

MEN. Tänk allt annat, som vi tar i. Dörrar, korgar, vagnar i affären. Spårvagnen.

Pengar.. Då sade personen. men man kan ju betala med kort. Tänk då bacillknapparna, när man trycker in koden.

Ja. ska man låna på bibblan eller ej? Någon gång har jag råkat på någon matrest, men sjuk har jag inte blivit.

Nä! nu blir det bok och maaat.

8 thoughts on “snuskiga böcker.

  1. Det är väl bara att sköta hygienen! Tvätta händerna och ev. sprita dem. Gör jag alltid då jag kommit hem. Och innan mat.
    Baciller finns jämt.
    Go´fredags´kram!

  2. Jag lånde mycket på biblan förr men ids inte gå dit nuförtiden. Köper pocket etc. Har också tänkt på att man inte vet var folk snuskat sig med låneböckerna haha😂😂🙈, men den värsta bacillhärden är alla dörrhandtag etc. Tvättar alltid händern en gång så fort jag kommer hem. Tvål o vatten är det bästa. Har du några kul midsommarplaner?

Kommentera

