Stripteasens dag.

När är den? När är smörgåstårtans dag?

Såg att det var matlådans dag häromdagen.. Finns massa dagar ju.

Nåja. Igår efter sjukhuset var det ansiktsmaskens, peelingens, hårinpackningens, hårbortagningens, öppna nya trosförpackningars, strumpförpackningars, smörgåstårtaätardags, psykologpratardags, fotvårdstittardagen, Och inte minst bloggläsardag. Va tusan är bloggläsardagen????

Glömde jag något. Vilken dag har ni haft? I positiv mening, önskar jag. Säg inte att ni har gjort något som strider mot dagordningen?

DSC_1158

Gött, åt två bitar.

DSC_1155

Ska vi strippa nu?

DSC_1154

Nja. Kanske vi ska vänta tills stripteasens dag infaller. Nu bor vi ju faktiskt i Sverige! Inga utsvävningar här inte. Kanske nästa år om den står i kalendern.

kramis

 

4 thoughts on “Stripteasens dag.

    • Det var en riktigt god bit. Egentligen föredrar jag smörgåstårta med skinka och leverpastej. Men detta slök jag i mig. Jäkla gott med smörgåstårta. Fast bara ibland. Nu vill jag inte äta detta på ett halvår,hahah.
      kramis

Kommentera

