Clownen Beppo. har tappat cirkusmasken.

Känner mig senil fortfarande. Glömmer allt hela tiden. Har inte kunnat duscha ens, förrän nu. så här såg hemmet ut när jag kom hem. Kände mig som en ledsen clown.

Sjukhusets kläder ska ju givetvis lämnas åter. Kom dessutom på att min laddare är kvar på avdelningen. Jag vägrar att gå dit. Till kläderna har jag hittat en lämplig kartong. Fick en jättefin handväska i den. Gillar återanvändning. Dolf har kommit hem, så han lämnar paketet, samt hämtar laddaren.

 

Kommentera

