Puss.

Hejsan.  Här kommer en pussbild.från mig.  Pussissar.

 

Jag är hemma nu.  Men har Inte blivit bättre. Har svinont.  Har smärta över fem revben.  Är yr och andfådd.  Åker in imorgon,  om det inte lättar. Det har gått över En vecka nu, sedan olyckan.

Nu känner jag mig som en riktig offer kofta. Minsta lilla rörelse,  så vrålar jag. Har brutit revben förut.  Smärtsamt.  Men nu känner jag mig som ett skadat djur. Svettig och vit i huvudet. Känns som att jag har åldrats tjugo år på en vecka.

Men Vi hörs.

Kramisar

14 thoughts on “Puss.

  1. Du ska röntgas om det inte är gjort även med tanke på att du har en del andra åkommor!! Åk in o ge dig inte! Skönt iaf att höra av dig. Och du ska ha smärtstillande. Iväg med sig nu tilö sjukan fina lilla Ada🌺🌺

Kommentera

