Har fastnat

Ja. Jag har verkligen fastnat. Befinner mig i Ängelholm med brutet revben, eller fler. Så just nu är jag reduserad till min styvfars soffa. Har probl3m med att röra mig. Att resa sig från soffan är ett helt företag. Ännu värre att sätta sig upp från liggande läge. Att nysa kan få en att frukta för sitt liv. Så det kan verkligen göra svinont. Skratta går inte heller. Jag som skrattar ofta och gärna.

Att hoppa på tåget justnu är uteslutet. Väskor och allt. Tur att jag har haft så trevligt här innan, lilla olyckan.

Men jag känner mig lite som en våldgästare. Blir uppassad och så, där på sofflocket.

Men jag återkommer med det roliga. Skriver med min knappt använda padda. Bilderna kom fram, för att sedan försvinna. Får testa mer.

Kramis så länge

 

 

 

 

 

7 thoughts on “Har fastnat

  1. Men ett sånt mög o skit o elände! Brutna revben, DET gör ont. Tar lite tid men vila dig, skulle inte tro du ses som en våldgästare… Härliga bilder😍Nu blev jag hungrig( undrar hur länge mitt icke uttalade väl väl så gissningsbara nyårslöfte kan hålla i sig😱😂). Krya dig o stor kram. Imorn börjar jobb igen efter en lång julefrid, huuuuu när klockan ringer 06.20, försöker då intala mig att jag ska vara mycket glad o tacksam över att ha ett jobb, haha

    • Har lite svårt att ta emot hjälp.
      Var ute på min styvfars balkong och rökte. När jag skulle in, halkade jag och föll handlöst åt höger. Bröstkorgen hamnade på en stenkruka. Typiskt mig.
      kramis

Kommentera

