Hårgrejen.

Idag var jag hos frissan. har käkat silicea i två månader.

man ska få fina naglar, samt hy samt, hår.

Naglarna är som pansar, även tånaglar. hahah.

Men jag ville testa för hårets skull. Har haft fin kvalitet innan. Men har tappat en del. Kanske beror det på mediciner. Jag tappade hår, mer och mer.

Min frisör tipsade mig om silisea. Har käkat det i två månader. Har fått fullt med bäbishår. Hela huvvet har fått konstiga hår. I hårbotten. Jag har typ två hår. Tjockt under. Det tunna står åt alla håll

Har alltid haft svarta tjocka ögonfransar. Behöver knappast sminka mig. Hyn är bra. Mina fransar har verkligen eskalerat..

dsc_0835

dsc_0871

dsc_0865

kramis

 

4 thoughts on “Hårgrejen.

  1. Hörru snygging, snott min halsduk va?! 😂😂. Kanske ska testa det där medlet. Bara man inte får stora buskar över ögonen. Dina är väl fina!

  2. Har ett jack i mitt ena ögonbryn. det har inte växt minsann. har haft det sedan barndomen.
    Det där med halsduken kommer jag ihåg. Har ett sjukligt minne vad folk säger till mig, både i verkligheten, samt på nätet. Du har nämnt det innan. Vi har samma, hihih. Tvins in cyber..
    Bra smak du har..
    Vet inget om ditt hår, mer än att det blev jätteblont ett tag. Heheh.
    Testa det här. Det har verkligen hänt grejer. Egentligen borde man bli sponsrad, med tanke på att produkten är dyr. 300 kr för två månader. Dolf skulle till apoteket. Köp Silicea sa jag. Det gjorde han. -fan va dyr sa han.
    kramisen, samt lycka till med arabögonbrynen..

  3. Haha jag kommer faktiskt ihåg vär tidigare halsdukskonversation:). Mitt här är typiskt nordiskt, men jag klipper så det ser fylligare ut i axelhöjd o gör slingor själv med relativt gott resultat hahaha. Ditt jack i ögonbrynet är ju helt modernt att ha har jag förstått, så du var före din tid där minsann. Dolfen passar bra i hårbeklädnad i ansiktet😀 Det är inte alla som gör det.. God Jul på dig lilla ljus i vintermörkret! Njut och ha det bra i helgerna, och sluta för jesse namn inte blogga😂😂🌺

  4. Klart att håret reagerar på mediciner…
    Men tids nog blir det säkert bättre.
    Har du testat zinktabletter, jag äter en sådan varje dag – men bör väl i ditt fall kollas att de går ihop med andra mediciner?
    Kram!

Kommentera

