Ett rop från den döende svanen..

Nu råkade jag ut för infulensa igen. För tredje gången.

Jag skojar till Dolf att jag är döende. Den döende svanen. Kraxkrax. Han fixar och städar. Gör kraftmat.

Min sysselsättning just nu är att bloggvandra. Bara spons hit och dit. Rätt aggresivt i dessa jultider. Dessa popupfönster. Bloggar som är stora har bara sponsrade inlägg just nu. Vissa följer lagen, andra inte. Det ska framgå i början av texten, om det är sponsrat eller ej. Då kan läsaren välja själv. Personligen tycker jag att bloggare skämmer ut sig, när man står där och visar en produkt, med ett litet falskt leende. Heeeyjjj!! titta vad fint!!! Här får du 20 procent. Reklam i all ära. Men den sponsrade, jävla töntiga,. kan väl ha en spons vid sidan som alla andra tidningar.

Någon servar mig i alla fall. En mannekäng har köpt jeans på eget bevåg. Vänd dig om sa jag. Dolf har köpt jeans själv!! Jag tog bild. Lee. Sa han .

dsc_0791

Visst är han söt?

kramis

 

 

6 thoughts on “Ett rop från den döende svanen..

  1. Influensa är vidrigt, man tror man aldrig blir frisk igen;), men, det blir man ju. Stackars lilla Ada. Duktig Dolf, köpt brallor själv, det var inte dåligt:), o bra sitter dom också. Krya på dig! Jag avskyr också pop upfönster, grrrr. Kram

Kommentera

