Det du inte såg.

Har läst halva boken nu. Har fått en väldigt ojämn sömn på natten. Vaknar typ tre eller fyra. Så mina nattböcker har räddat mig. Så jag käkar mycket tidig frukost. Chiafröbröd, Ton med tomater, ägg, samt yougurt naturell. Klockan fem, när det är mörkt, så njuter jag . Då läser jag..

Patrik är min sängkamrat. Boken ligger vid min sida. Det är bara att läsa vidare.

Nä. Skämt å sido. Boken är väldigt välskriven. Ärligheten är påfallande. Patriks ord genomsyrar allt. Efter halva boken suktar jag efter mer…

kramis

11 thoughts on “Det du inte såg.

  1. Kan tänka mig att den är bra , är mycket imponerad av att han gått ut offentligt med sin historia. När en känd person vågar göra det stärker det andra att våga, stå upp för sig själva. Det är ingen annan än gärningsmannen som ska skämmas . Det är bra att fler och fler vågar prata om detta.

    • Den var väldigt lätt att komma in i. Redan efter första bladet. sedan slukas man upp. Blandningen är en av orsakerna. Bitvis ganska rolig. Kanske inte alla tycker. jag har skrattat ut flera gånger på nätterna. Kanske jag som har störd humor.
      Det är otroligt starkt att lämna ut sig, som han gör. Och viktigt. Det säger till och med Reinfeldt.
      kramis min blomma

  2. Skandal med övergrepp på barn o unga inom idrottsrörelsen, ja för övrigt också såklart! En bok kan jag längta hem till, som till en god vän. Det är härligt att läsa.

  3. Det är härligt när man ramlar in i en bok som man gillar. Ibland har jag påbörjat någon bok, som aldrig kommer till någon poäng. Kanske den ska vara bra i sin helhet, enligt recensioner. Men En massa omskrivningar om miljö, eller liknande får mig att tröttna. Utfyllnad..
    Visst är det härligt att läsa. Allt möjligt faktiskt. Behöver inte vara böcker.
    kramis bananis

  4. Det är underbart när man får sådana böcker i sin hand. De där som blir som en vän och som man inte vill ska lämna en … men som man vet att man måste säga hej då till så småningom …
    Kramis

  5. Jag har alltid gillat att läsa människors biografier och livshistorier. Men ibland blir det plågsamt. Det där går i vågor. Tror att din bok är väldigt stark.
    Skyltsöndagskram ❤

Kommentera

